تینکربل(خودم)
シ...❀دنیای دخترااااااااااا❀...シ
تینکربل(خودم)

ﺩﺧﺘﺮﺍ ﻣﺘﻮﻟﺪ ﻫﺮ ﻣﺎﻫﯽ ﮐﻪﻫﺴﺘﯿﺪ ﺍﺳﻢ ﺷﺨﺼﯿﺖ
ﮐﺎﺭﺗﻮﻧﯿﯿﺘﻮﻥ :
ﻓﺮﻭﺭﺩﯾﻦ : ﺭﺍﭘﻮﻧﺰﻝ
ﺍﺭﺩﯾﺒﻬﺸﺖ: ﺑﻞ
ﺧﺮﺩﺍﺩ :ﺩﺧﺘﺮﮎ ﮐﺒﺮﯾﺖ ﻓﺮﻭﺵ
ﺗﯿﺮ: ﺷﻨﻞ ﻗﺮﻣﺰﯼ
ﻣﺮﺩﺍﺩ : ﭘﺮﯼ ﺩﺭﯾﺎیی
ﺷﻬﺮﯾﻮﺭ: تینکربل
ﻣﻬﺮ :ﺑﻨﺪ ﺍﻧﮕﺸﺘﯽ
ﺁﺑﺎﻥ :ﺯﯾﺒﺎﯼ ﺧﻔﺘﻪ
ﺁﺫﺭ: ﺳﻔﯿﺪﺑﺮﻓﯽ
ﺩﯼ: ﺳﯿﻨﺪﺭﻻ
ﺑﻬﻤﻦ: ﺁﻟﯿﺲ ﺩﺭ ﺳﺮﺯﻣﯿﻦ ﻋﺠﺎﯾﺐ
ﺍﺳﻔﻨﺪ : ﻓﯿﻮﻧﺎ

 


ﭘﺴﺮﺍﻣﺘﻮﻟﺪ ﻫﺮ ﻣﺎﻫﯽ ﮐﻪ ﻫﺴﺘﯿﺪ ﺍﺳﻢ ﺷﺨﺼﯿﺖ
ﮐﺎﺭﺗﻮﻧﯿﯿﺘﻮﻥ :
ﻓﺮﻭﺭﺩﯾﻦ : ﻫﺮﮐﻮﻝ
ﺍﺭﺩﯾﺒﻬﺸﺖ: ،ﮊﺍﻥ ﻭﺍﻝ ﮊﺍﻥ
ﺧﺮﺩﺍﺩ :ﭘﺖ
ﺗﯿﺮ: ﻣﺖ
ﻣﺮﺩﺍﺩ : ﺷﺮﮎ
ﺷﻬﺮﯾﻮﺭ:ﺭﺍﺑﯿﻦﻫﻮﺩ
ﻣﻬﺮ : ﭘﺴﺮﺷﺠﺎﻉ
ﺁﺑﺎﻥ :ﻟﻮﮎ ﺧﻮﺵ ﺷﺎﻧﺲ
ﺁﺫﺭ: ﺳﻮﺑﺎﺳﺎﺍﺯﺍﺭﺍ
ﺩﯼ: ﺑﺖ ﻣﻦ
ﺑﻬﻤﻦ: ﺗﺎﺭﺯﺍﻥ
ﺍﺳﻔﻨﺪ :ﻋﻠﯽ ﺑﺎﺑﺎ



نظرات شما عزیزان:

نیلوفر{سیندرلا}
ساعت19:46---8 تير 1394
چه خوب من سیندرلا هستم.

نگار
ساعت14:31---7 تير 1394
ااااا توهم شهریوری هستی منم همینطور تینکرل رو دوس دارمmygoodfriends2.mihanblog.com

راپونزل
ساعت16:02---6 تير 1394
وای چه خوب من راپونزل هستم

الهه
ساعت16:01---6 تير 1394
وبت عالیههههههههههههه لطفا کپی رو ازاد کن من منبع رو ذکر میکنم

تارزان
ساعت17:53---5 تير 1394
من اعتراض دارم چرا من باید پت باشم و دوستم پسر شجاع؟

یه اسفندی
ساعت17:52---5 تير 1394
یعنی من فیونا هستم چه بد

سهیل
ساعت17:50---5 تير 1394
وبت خیلی باحال نیست خیلی چرته اما بد نیست به منم سر بزن

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تگ:
ایلین | ..
ابزار وبلاگ نويسي
کد قفل کردن راست کلیک
فاتولز - جدیدترین ابزار رایگان وبمستر

ابزار بالابر وبلاگ

کد هدایت به بالای صفحه

کد هدایت به بالا